Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hun lego M.O.C. galéria

Saját és mások által készített lego alkotások képeit teszem közzé értékelem , elemzem , megírom mi volt rossz/jó a kép elkészítésénél illetve magánál a modellnél .

Utolsó kommentek

  • pizsoma: ööö bocsi a link: www.leg-technic.hu (2012.12.19. 17:11) Visszatérés! (komolyan!)
  • pizsoma: Hello lagoman28! Ha blogolni szeretnél a legóról, akkor ajánlom figyelmedbe a www.leg-technic.hu-... (2012.12.19. 17:10) Visszatérés! (komolyan!)
  • legoman28: Ja igen és azt elfelejtettem említeni lehet hogy saját alkotásaimról is teszek fel képeket azaz sz... (2012.09.25. 18:55) Visszatérés! (komolyan!)
  • legoman28: nagyon jó kis kép. mintha a klón menne valahova az apjával. :) (2011.10.07. 08:35) Kersés
  • legoman28: áhá! :) még soha sem bioshockoztam úgyhogy azt hittem mech de szerintem nagyon jól néz ki :) (2011.10.07. 08:31) Visszatértem!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8 (1) a.m.t. (1) alpha (1) amsterdam (1) anime (2) autó (1) bit (1) december (1) drone (1) első (1) épület (1) este (1) fekete (1) foci (1) fürge (2) golyó (1) gömb (1) hal (1) harci (1) homok (1) iker (1) jet pack (1) láb (2) lego (1) legyen (1) más (1) mech (4) mi (1) minifigura (2) minirobot (1) motor (1) m 5 (1) nehéz (1) orange (1) óriás (1) overrider (1) pisztoly (1) police (1) pörgettyű (1) red (1) revolver (1) robot (1) ruha (1) sci fi (1) star (1) suntron (2) szavazás (1) vash (1) vége (1) video (1) visszatérés (1) vörös (2) wars (1) Címkefelhő

Újév előtt egy nappal megérkezik az Alpha 5 !

2010.12.30. 15:32 Dödi

Nos az utóbbi időben nem írtam új bejegyzést a blogba még az utolsó előtti napon bepótlom ezt, ráadásul a kedvenc M.O.C.-ommal !


Íme a legeslegelső verziója még frissen az öntödéből

Story :

Ezt a gépet az Űrrendőrség számára fejlesztetik már több mint 1 éve, a legújabb technológiák fejlesztések felhasználásával, a lehető legjobb eredmények elérése érdekében. Az első generációs gép hibáit felfedezve a legjobb mozgási lehetőségek érdekében módosításokat hajtottak végre az alapgépen.


Nincs esélye a bűnözőknek !

Alkotó :

Ezt a gépet önnön magam alkotta. A kedvenc témám, a Mech-ek és a droid-ok ! Sok képem készült a fotóstúdióm felhasználásával és az én kis Fujifilm FinePix S1600 gépem használatával.


Íme a gép a gépben koncepció megvalósításaként létrejött  a MechPilot1.0


Íme működés közben


Egy még korábbi mellékvágány a kézízültek igen csúnyán látszódtak még, és az összhatás meg kicsit túlontúl elnyújtott volt .

A támadó üzen mód egyetlen módosítása azóta a középső narancssárga lézer leszerelése + egy-egy további fekete „turbina” beillesztése a fölső részhez.

 

  Fotó(k) :

A képeket, majd mind a fotóstúdióm segítségével hoztam létre, kivéve néhány esetet, azokat az asztalomat alapként, és egy fekete kartonpapírt háttért felhasználva készítettem, bár használtam egy lego alapot is 2-3 kép készítéséhez . 2 kép kivételével az összeset fekete háttér előtt készítettem. A két fehér hátterű kép megnézése után érthető, hogy miért is.

A  legutóbbi verziója

Alkotás :

Ezt a gépet, mint már írtam 1 éve fejlesztgetem, javítgatom sőt, még az utolsó kép után is fejlesztettem a lábán egy keveset. Több mint 300 alkatrészből áll a jelenlegi állapotában 12 mozgatható ízülettel rendelkezik + még a kihajtható alsó fegyverek, és felső páncél rész, a torzó két részből áll a felső rész foglalja magában a pilótafülkét, és a karokat, míg az alsó rész tartalmazza a lábakat. Csak egy ponton csatlakozik a kettő egymáshoz így könnyen elfordítható a két rész. Az egész gépen csupán 2 színt használtam (jelentősen kimerítve ezen színek alkatrészállományát) egyedüli kivétel a lámpák, és néhány a fegyveren lévő apróbb részlet .

Összegzés :

Story : Még lehetne hozzá mit írni : 7/10

Fotó : Nem mindegyik kép sikerült 100%-os ra de többségük jó lett, de a pár kivétel nagyon piszkálja a csőrömet agy csak : 6/10

Alkotás : Mivel ez a kedvenc gépezetem,és már csak a belefektetet idő miatt is : 10/10

Eredmény : Jó story, sok bár nem a legjobb kép , a lehető legjobb alkotás : 23/30

 

 

4 komment

Címkék: alpha police 5 mech

A bejegyzés trackback címe:

https://hunmocgaleria.blog.hu/api/trackback/id/tr692548488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dödi · http://hunmocgaleria.blog.hu/ 2010.12.30. 15:36:25

Sajnálom nem a legjobban sikerült Post-om de sajnos ennél jobban most nem tudom megcsinálni !

legoman28 2011.01.03. 15:46:21

Még hogy nem sikerült jól!!!!! Nagyon jó lett! Ez a kedvenc postom :)

legoman28 2011.01.11. 14:10:39

nekem egy kicsit a lábfeje nem tetszik de azon kívül minden nagyon jó

Dödi · http://hunmocgaleria.blog.hu/ 2011.01.11. 15:43:45

@legoman28: Elárulom, hogy a mostani állapotában a lábfejet is továbbfejlesztettem, néhány módosítást eszközöltem rajta ugyanis az amin a legalsó képen van nagyon instabil volt a mostani nemcsak jobban néz ki de stabilabb is !
süti beállítások módosítása