Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hun lego M.O.C. galéria

Saját és mások által készített lego alkotások képeit teszem közzé értékelem , elemzem , megírom mi volt rossz/jó a kép elkészítésénél illetve magánál a modellnél .

Utolsó kommentek

  • pizsoma: ööö bocsi a link: www.leg-technic.hu (2012.12.19. 17:11) Visszatérés! (komolyan!)
  • pizsoma: Hello lagoman28! Ha blogolni szeretnél a legóról, akkor ajánlom figyelmedbe a www.leg-technic.hu-... (2012.12.19. 17:10) Visszatérés! (komolyan!)
  • legoman28: Ja igen és azt elfelejtettem említeni lehet hogy saját alkotásaimról is teszek fel képeket azaz sz... (2012.09.25. 18:55) Visszatérés! (komolyan!)
  • legoman28: nagyon jó kis kép. mintha a klón menne valahova az apjával. :) (2011.10.07. 08:35) Kersés
  • legoman28: áhá! :) még soha sem bioshockoztam úgyhogy azt hittem mech de szerintem nagyon jól néz ki :) (2011.10.07. 08:31) Visszatértem!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8 (1) a.m.t. (1) alpha (1) amsterdam (1) anime (2) autó (1) bit (1) december (1) drone (1) első (1) épület (1) este (1) fekete (1) foci (1) fürge (2) golyó (1) gömb (1) hal (1) harci (1) homok (1) iker (1) jet pack (1) láb (2) lego (1) legyen (1) más (1) mech (4) mi (1) minifigura (2) minirobot (1) motor (1) m 5 (1) nehéz (1) orange (1) óriás (1) overrider (1) pisztoly (1) police (1) pörgettyű (1) red (1) revolver (1) robot (1) ruha (1) sci fi (1) star (1) suntron (2) szavazás (1) vash (1) vége (1) video (1) visszatérés (1) vörös (2) wars (1) Címkefelhő

Mi legyen a napi ?

2010.10.28. 18:34 Dödi

 Már érkezett egy komment , hogy a videókat könnyű megtalálni a jújtubon , ezért fölteszem a kérdést mi legyen az amivel naponta bővül a blog ? Apró tényleg rövid post , lego story vagy ...........

Döntsétek el ti mivel frissüljön naponta a Hun M.O.C. galéria !

(A legjobb ötlet lesz megvalósítva DE az összes többiből is fölkerül egy-egy tesztpéldány a kíváncsiságom miatt ! )

7 komment

Címkék: mi legyen

A bejegyzés trackback címe:

https://hunmocgaleria.blog.hu/api/trackback/id/tr522406026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Longeye 2010.10.28. 19:35:59

Mi azt gondoljuk, hogy .... ;o)

Hát sajna egyenlőre csak velem kell beérned...
Pedig biztosan mások is rá-rá néznek az oldalra.
Minden estre miattam ne változtasd meg az oldal szerkezetét, amit írtam, az csak az én véleményem, lehet, hogy másoknak tetszenek a videók.
Nekem személy szerint jobban tetszett, amíg a saját munkáidat mutattad be. Azok nagyon is jópofák voltak, csak engem a téma nem érintett meg annyira.
De már a legelső munkád (úgy emlékszem fürge lábak ... látod ezt fejből írom, tehát nyomot hagyott bennem) is nagyon ötletes volt. Nekem ilyesmi sosem jutna eszembe (azt pl leértékelted, én 10/10-et adnék rá ;o).
Én a magam részéről (és szerintem Te is ezt vártad - de cáfolj meg, ha nem) azt várnám egy ilyen oldaltól, hogy mások is küldjenek be alkotásokat és azt lehetne értékelni. Esetleg be lehetne mutatni építési trükköket, ötleteket.
Pl. nekem a múltkor nagyon megtetszett egy városrészlet a MOCPAGES-en. Azon belül is egy sportkocsi, ami egy Ford Mustang-ra hajazott. Meg is építettem itthon, igaz nem pirosban, mint ott, hanem sárgában, mert abból voltak olyan elemeim, de elég jól sikerült. Viszont főleg az elejének a kialakítása sok fejtörést okozott. Legalább egy fél óráig variáltam a kockákat, mire rájöttem hogyan oldhatták meg. Na, pl. ilyenek bemutatására gondolok. Egyszerű, max 8-10 elemből álló technikák, melyekkel érdekes dolgokat lehet megépíteni.
Persze tudom, ez nem egyszerű munka, ehhez több kell, mint napi fél óra...
Vagy - most villant belém - lehetne olyan, hogy a nap kockája (vagy hét kockája), amiben egy adott elem felhasználhatóságának sokoldalúságát mutatnád be MOC-okon keresztül (itt erre, ott arra használják...).
De tudom, ez sem olyan téma, amivel naponta lehetne bővíteni az oldalt, viszont lehet egyre több látogatót vonzana...
Hmmm...LEGO időjárás jelentés... :s
Ha eszembe jut valami értelmes, akkor majd még írok.

Bármit tehetsz, csak egyet ne tégy, hogy feladod. A kezdeményezés nagyszerű, csak türelem! Ki fog az alakulni!

Longeye 2010.10.28. 19:38:44

Elnézést a túl hosszúra nyúlt kommentért...

Longeye 2010.10.28. 19:49:41

:-))) A LEGO időjárás jelentést csak viccnek szántam, de ha ügyesen kiviteleznéd, lehet nem is lenne olyan buta dolog. Az információk meg ott vannak a neten...
Ez nem kerülne napi fél óránál több időbe szerintem, ha már beállított dolgok vannak hozzá. Ráadásul havonta lehetne is variálni rajta valamit...

Longeye 2010.10.28. 19:50:34

Igérem, ma már nem írok több kommentet :-)

bolond6 2010.10.28. 23:53:48

Szerintem:
* javítani kellene a helyesíráson, illetve általánosságban a szöveg stílusán
* kézzelfoghatóbb értékelési szabályokat kellene alkotni
* több, és igényesebb fénykép kellene

Az eredeti témához csak annyit tudok hozzászólni, hogy egy ritkábban kiadott igényesebb munka többet jelent neked és az olvasóknak is, mint naponta egy összecsapott bejegyzés.

Dödi · http://hunmocgaleria.blog.hu/ 2010.10.29. 08:12:32

@bolond6: Köszi az építő jellegű kritikát észben fogom tartani , de sajnos a helyesírásra tényleg nem mindig figyelek oda ezen tényleg javítanom kell majd igyekszem . A szövegstílus alatt a néha-néha beírt kis szösszenetek/humorosnak szánt részeket elhanyagolom majd . Még a képekhez annyi , hogy tényleg keresni fogok jobb M.O.C.-okat és azokról is több képet teszek majd föl de még egy kép sem érkezett hozzám amit értékelhetnék, így inkább belevetem magam a Flicr-be és ott keresgélek képeket különösen ügyelve arra , hogy jó képek legyenek , ma is fölteszek egy saját képet a retro kedvéért .

legoman28 2010.11.06. 16:40:52

szerintem minden nap egy post! több az alkotás több a látogató :) ez a szlogenem :DDD
süti beállítások módosítása